dilluns, 2 de desembre del 2013

El nostre crack de la semana és en Joel

La nostra classe mitjançant el correu anònim ha decidit que aquesta setmana en Joel es mereix ser el crack. Cal valorar totes les sevs millores, està molt més treballador, atent i arriba al racó ampliació.
Moltes felicitats!
     Les felicitacions
Yousra : vull felicitar el Joel perquè s'esforça per arribar a fer ampliació.Cal que millori de no xerra molt.felicitats!!!!!

Anna:Voldria felicitar al  Joel perquè és el primer en acabar els deures de  la taula i el segon de tota la classe. També cal millorar que no xerri tant.

Eudald:vull felicitar en Joel perquè està més atent a classe i fa el deures per  no portar-los a casa i es molt treballador.
La familia d'en Joel
UNA GRAN FAMÍLIA!

Hola em dic Joel tinc 11 anys i ara us parlaré de la meva família:

La meva mare es diu Maria Enriqueta i treballa al restaurant del "Sol",li agrada ballar i veure pel·lícules amb mi i el meu germà petit que es diu Pau.

El meu germà es diu Pau,té 9 anys i va a tercer de primària, és una mica pesat però quan vol es pot portar bé,el seu menjar preferit és la carn rebossada i mai l'he vist menjar verdura,li agrada jugar a la Playstation 4 del meu pare.

El meu pare és diu Alex treballa de policia a Lloret de Mar,i en el seu temps lliure li agrada fer ciclisme...Corre amb professionals!

Ara jo,em dic Joel i el que més m'agrada després de passar temps amb la meva família és el futbol però això clar amb els meus amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada